onsdag 23 april 2008

KRETA


Hej då allihopa, nu åker jag till Kreta!!

Planet lyfter 1.15 från Arlanda, är nervös som alltid. Synd att jag missar valborg, men det ska bli skönt att få lite riktig sol på sig. Sen så är det spännande för att jag vet inte hur vi ska bo. Jag har tjatat på mamma att vi inte ska bo på hotell, utan hyra en lägenhet eller något istället. Jag har aldrig haft sådana semestrar, bara stora hotell områden med massa pooler och ja ni vet, allt som hör till det. Jag har aldrig handlat själv eller typ ska välja vilken restaurang i området vi ska äta på, det har alltid liksom ingått i hotellen. Men jag vet inte hur det blir så det ska bli spännande att se. Mamma vägrar säga någonting alls.

Ha det så jääättebra allihopa, ha en kul Valborg och njut av det förhoppningsvis fina vädret!!!
Kraamar

Inga kommentarer: