lördag 5 april 2008

trööött

Ligger i sängen nu och är helt död- måste soova.

Dagen har varit bra, jobbet gick bra och allt flöt på. Vi hade jättemycket att göra när jag kom vid kvart i ett, så bråttom att jag inte ens hann gå ner och byta om utan fick dra på mig min "jalla tröja" ovanpå mitt linne och gå in så, med mina jeans också.. Robert sa att gå ner och byt om sen när det blir lugnt, men fyra timmar senare stod jag fortfarande i mina kläder. Tillslut fick jag gå ner och byta om ordentligt.

Det var hursomhelst kul att jobba, och det var bara roliga kunder och stämningen var jättebra. Trevligt när det är så.

Gick iväg tio min på lunchen och köpte skorna. Är lite osäker nu. Jag vill ju ha pumps med lite rundare tå, i modellen som de gråa jag bloggade om förut. Men de är bra kvalité, skinn och måste typ "vårdas" sa snubben i affären.. Aja vi får se hur det blir..

Aja nu ska jag sova iallfall. Blir jobb imorn med.

Godnatt!

Inga kommentarer: