tisdag 1 april 2008

April april

Har en otrolig huvudvärk just nu, knarkat ipren men funkar inte.

Håller på att rensa ur min väska, det ska bli ordning i den från och med nu, har tröttnat något enormt på att aldrig hitta grejjer. Dessutom rensar jag garderoben och en hög så stor att det knappt är sant ska bara bort bort bort. Välgörenhet eller container spelar ingen roll bara det försvinner! Spyr typ på morgonen för att jag är så jävla trött på mina kläder och det tar tjugo minuter att välja fan. Hata. Så nu ska jättemycket bort och jag ska köpa jättemycket nytt vid nästa lön. (Den här månaden kommer jag alltså typ gå i trasor)

Jusste det är ju 1a april idag. Grabbarna lurade mig en massa, och lärarna blåste oss ordenligt på första lektionen. Sa att vi skulle behöva lägga till lektioner på shemat på grund av att vi missat lektioner ibland och att skolk förekommer ofta. Så eftersom vi har skolplikt var de tvungna att ta igen det innan sommarlovet. Alla gick på det och faan vad arg jag blev.
Men sen sa dem de jobbigaste orden som finns enligt mig just nu, "april april".

Nej nu ska jag fortsätta med mitt städande.

Godnatt och april april på er.

1 kommentar:

Skilda Pappan sa...

Tja.
Enkelt. Under kontoinställningar så kan man välja att ta bort sitt konto.
Väldans praktiskt.
Och det försvinner bums.