fredag 4 april 2008

Underbart.

Hej hej,

ligger och myser med katten lite, kom hem för en timme sen efter jobbet.
Har jobbat sen klockan 4 idag och kommer jobba hela dagen imorn och hela dagen på söndag, så världens partyhelg har jag inte framför mig. Kommer vara helt körd efter den här helgen. Ursh.

Hade hemkunskap för första gången idag, det var rätt ok. Jag och Martin arbetade tillsammans och jag tycker vi var ganska duktiga faktiskt. Vi skulle göra nån asiatisk gryta med bulgur.
Läraren verkar rätt ok med.

Dessutom hade jag nationella prov i engelska idag.
Vi hade först läsförståelseprov från 10.50 till 12.20, sen hade vi 40 min paus och hade hörförståelse efter det. Läsförståelsen var lätt, inga problem alls typ. Bara man läste texten så fanns alla svaren där. Men hörförståelsen var svår. Det gick skitsnabbt och dessutom hackade skivan. Nu har jag bara muntligt kvar, sen är jag klar med engelskan. Skönt.

Vi har gjort en hel del prov nu, ett svenska prov(skriftligt), ett matteprov(muntligt) och nu två engelska då. Vill bara bli av med skiten och gå vidare.

Nej nu ska jag ta en macka och sen slagga, annars kommer jag inte orka helgen.

bye!

Inga kommentarer: