onsdag 2 april 2008

Hej hejj

Idag kom mina stövlar jag beställde i rädlsla för ännu mer regn. 599 kostade dom och nu blir jag lite osäker på dem. visst, de satt jättebra men det kommer säkert vara ett ovärt köp hursomhelst. Aja vi får se hur jag gör.

Dessutom är det en annan grej jag också är lite osäker på.
Jag köpte ett par jeans idag från Levi´s store, jääättesköna och i storlek w27/l32. De sitter jättebra, nu. Men jeans töjer alltid ut sig och jag vill verkligen att de ska sitta som de gör precis just nu, och inte att de blir påsiga liksom. Det är strechjeans, och jag brukar inte ha det så jag vet inte riktigt om de blir större.. Någon som kan tipsa om hur jag borde göra? Borde jag ta dom i strl w26 istället, men fortfarande med längden 32 då, ifall de töjer ut sig? Haha seriösa problem jag har va! Herregud..

Idag har jag hursomhelst bara gått i skolan, det gick bra.
Vi var på studiebesök på UNT idag på förmiddagen, ganska ovärt. Vi såg på lite filmsnuttar och en kvinna berättade om hur det var att jobba där. Sen kom det en journalist med det tråkigaste jobbet man nog ka ha där, "familjesidan". Det är där de publicerar annonser som typ "grattis sara 18 år" som skickats in av anhöriga. Och typ dödsannonser. De kan ju ta nån med nått kul jobb istället, tyckte jag. Vi var klara där vid halvtolv tiden, Alma och jag tog det lugnt lite på stan innan vi började med de vanliga lektionerna igen.

Sen efter skolan åkte jag ner på stan igen, köpte de där jeansen, en sallad från cupido (farligt god) och drog sen hem till älsklingen. Vi tittade på lite snuttar av parlamentet och speciellt Robert Gustavsson. Vi höll på att dö av garv. (speciellt Andreas) Robert gustavsson är så fruktansvärt bra! haha. Aja vi hade det mysigt iallafall tills halv sju då jag åkte hem.

Nu är jag hemma och ska plugga lite hade jag tänkt. Får väl se hur det blir med det.

Hej så länge!

Inga kommentarer: