torsdag 17 april 2008

Blandade känslor

Yes, som ni ser på de tidigare blogginläggen har jag haft vissa stunder idag som inte vart så jävla kul. Men förutom dom så har det varit bara bra faktiskt.

Solen har skinit hela dagen och alla har suttit och myst och solat ute. Fick reda på att det går bra för mig i engelskan, har ett MVG på gång och Inga var på bättre humör idag än igår.
Efter skolan gick Alma jag och Aline ner till bryggan där Hanna, Amina, Felix(aminas pojkvän) och nån kompis till honom var. Vi chillade där i typ en halvtimme, då Alma skulle till jobbet och jag till bussen. Så det var det.

Nu är jag hemma, har precis råkat titta på en vidrig video som var med i nått kedjebrev om djur som flåddes levande. Vill ni, och klarar ni av, så kan ni kolla på den på:
www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS

Helt fruktansvärt. Blir verkligen illamående, hur kan man göra något sånt?

Nu ska jag snart käka middag och sen blire plugg. fifan.

Inga kommentarer: