torsdag 1 maj 2008

Hemmaa

Heej!

Efter en vecka på Kreta är jag nu hemma igen,
Jag har haft en underbar vecka med massa sol, bad, god mat och avkoppling.
Jag fick min semester som jag så gärna ville ha den, vi bodde i en lägenhet vid havet utanför Chania, Kretas "huvudstad". Lägenheten var helt underbart söt och hela omgivningen runt omkring med. Vi gick på morgonen och köpte nybakat bröd från bageriet som låg precis intill och drack kaffe på balkongen. I den lilla trädgården fanns det både citron och apelsinträd som vi kunde plocka från hur mycket vi ville och rosor och andra klätterväxter växte längs husväggen. Det var så otroligt charmigt allting, en ren jävla dröm. Gatorna och människorna, ja, allt var så gulligt.

Ska ladda upp bilder snart, men nu ska jag sova är helt slut efter en enligt mig jobbig flygresa. Allt gick jättebra iof, men jag är ju så rädd. Min flygrädsla måste jag verkligen bli av med!

Bloggar imorn, natti!

Inga kommentarer: