tisdag 13 maj 2008

Grönan


Jättelängesen jag bloggade, förlåt förlåt men det har bara inte blivit av.
Sådär hemskt mycket har inte hänt, allt har rullat på utan några större händelser.

Idag fick jag boka cosmonova för att vi i vår klass ska torsdag den 22 maj ska till stockholm, till Grönan. Men för att skolan ska ge nån form av bidrag måste vi gå på Naturhistoriska riksmuseét eller liknande som gör det hela mer seriöst och lärorikt. Så klockan 11 den 22 maj har jag bokat för 30 pers att vi ska kolla på "mumier", en film om.. ja mumier. Sen blir det en liten tripp på museet o kolla på dinosaurier eller vad man nu har där. Japp japp. Inte pepp på klassresa alls. Wiho.

Dessutom är jag helt jävla pank.
Jag har fan inte ens råd att köpa löscigg. Dock var Andreas skyldig mig 500 spänn sen förut, men så fort jag hade fått dem så var jag tvungen ner på stan och köpa present till honom, han fyller ju 18 imorn! 500lappen + 100 jag tog ut i förskott från lönen blev hans present. Dyyyrt men man fyller ju inte 18 varje dag. ♥

Nu ska jag skriva mitt Tibet-arbete som ska vara inne på fredag. 5 sidor långt. Fuck.

Hej så länge.

Inga kommentarer: