tisdag 6 maj 2008

Segliing

Nu sitter jag här och har bara en massa att plugga. 2 bokanalyser, spanskaprov imorn, ett arbete på typ 5 sidor om Tibet, ett arbete på typ 3 sidor om Massachusetts, en hel del kemiuppgifter, bl.a. en uppsats och även ett häfte i tekniken jag måste sammanfatta + mitt designprojekt. FAN. Allt ska inte vara inne imorn men i mitten av nästa vecka ska allt vara klart.

Hursomhelst, jag hade segling idag och tog en massa bilder. Därför får ni ta del av dem!


När vi satt på bussen (18) påväg mot Skarholmen för att segla hade killarna kommit på en busig idé. De skulle jävlas med busschaffisen. De såg bussen komma (de hade väntat på den tydligen) och svängde ut framför och körde typ 40. Busschaufförn blev såklart jätteirriterad, men efter ett tag gasade han som fan och präjde förbi dom, tutade som en jävla galning och körde säkert 100 på för att de inte skulle komma ikapp. Lite småkul, men snälla.
Här kom de efter...
Ni är såå busiga pojkar!
our boat



söta sara

jag var ball
men sara var ballare
sexigaste seglingsteamet i världen... eller?
mys
Vi hade tävling och vi vann, Saras söta seger gest♥


-
-
Sailing gang
SNYGGASTE BILDEN NÅNSIN
Sen påvägen till bussen hittade jag en död orm, fifan

Inga kommentarer: