onsdag 28 maj 2008

gröna lund

Klassresa till Gröna Lund. Försökt att blogga om det men det har krånglat så har inte kunnat. För att berätta kort om en lång dag så åkte vi till stockholm, gick på cosmonova/naturhistoriska museét och åkte sen till gröna lund. Där var vi riktigt modiga och gjorde saker som vi egentligen inte vågade, alma åkte katapulten, jag slänggungan som jag är så rädd för och sara frittfall tilt. På kvällen var vi trötta och hesa (speciellt alma som vrålade som en jävla man hela dagen haha) och tog 23.00 tåget hem. Dagen efter var alla sjuka och jag var sen sjuk hela helgen, och det sitter fortfarande i.


på tåget (i fel ordning att börja med, vi var påväg hem) Jag somnade typ 30 sek senare.
älskade söta maria (till höger) och min lite mindre älskade mentor Birgitta.
så var vi på naturhistoriska..
gooood pizza
fina du

såhär glad o söt såg sara ut efter hon hade åkt frittfall tilt. galna tjej.
extreme
haha spana in våra miner
Fritt fall, en gång- aldrig mer.

Inga kommentarer: