onsdag 7 maj 2008

Shulululu

Onsdag snart över.
Dagen började med att jag försov mig, men vi hade ingen musik så jag missade iallafall inget. Sen vare svenska där jag bara satt och tråkade. Sara åkte iväg för hon hade en läkartid att passa, och skulle komma tillbaka till lunch. Alma låg och sov. Så det var grabbarna som gällde. Sen hade vi möte i matsalen där vi tittade på en film om operation dagsverke (som jag redan bloggat lite om) och sen kom almis. Lunch, röka röka, idrott och spanska. Sara kom då idrotten skulle börja med typ fem olika mediciner mot sin jobbiga pollen allergi, fy fan vad jobbigt det måste vara!

Efter spanskan hade jag omprov i.. spanska. Men det gick bra tror jag och jag klarar nog G.
Jag måste klara G, för annars får jag IG i slutbetyg. Ajaj.
Efter provet hängdes det med Aline en kortis, sen tog jag bussen hem. På bussen fanns Hanna och Simon och trevligt hade vi.

Nu är jag hemma och pluggar efter denna så oerhört dramatiska dag.

Inga kommentarer: