onsdag 14 maj 2008

GRATTIS ANDREAS 18 ÅR!

En speciell bild för ett speciellt minne..

Jag vet att du verkligen har längtat till den här dagen och är jätteglad för din skull. Jag hoppas verkligen att du ska lyckas i livet och att du ska få leva så som du verkligen är värd. Jag önskar dig verkligen allt väl, och vill att du ska veta att jag är stolt över dig. Och tacksam för alla stunder du funnits för mig. I två år har du varit den som stått mig alldra närmast av de jag har omkring mig och det har jag aldrig ångrat. Du är fortfarande den som jag jämt tänker på, som jag verkligen bryr mig om och som jag älskar. Du är en del av mig, skulle du försvinna skulle en del av mig göra det också. Det är vi två, har alltid vart och kommer alltid att vara.

Jag ÄLSKAR DIG Andreas Alm Hansell.
Grattis på 18 årsdagen.

Inga kommentarer: