onsdag 21 maj 2008

tjabba tjena hallå

Idag skrev jag mitt mattenationella, det gick bra tror jag. Det var mycket om tärningar och dess samband. Sak samma. Sen skrev jag spanska provet också. Det gick ju sådär haha. Om jag har TUR, får jag g. Well well det löser sig.

Pallade inte hela dagen utan skippade idrott och spanska och tog bussen hem 13.3o. Hostar ändå så mycket (har skitont i halsen) så att jag inte kan vara med på idrotten, och spanska provet hade jag ju gjort så det var onödigt att gå på lektionen.

Så är det.

Nu när jag kom hem såg jag att min fotobok som jag designade till tekniken hade kommit. Den blev jättefin och jag är nöjd!

Sen plötsligt kom en jättelastbil upp på våran lilla väg, och chauffören ringde på dörren. Det visade sig vara mammas jävla flaggstång som hon köpt för att.. ja jag vet inte. Hon bara köpte en stor jävla lång flaggstång för att hon ville. Så jag fick skriva på nån leveranspapper grej och sen hjälpte jag till att lasta ut en jättelång och typ 700 kg tung pinne som vi ska ha på våran tomt. Min mamma mår inte bra alltså. psyyyykooo

Nu MÅSTE jag plugga.

puss

Inga kommentarer: