tisdag 20 maj 2008

depp inlägg

Dåligt med uppdaterande av bloggen nu igen, men jag hinner verkligen inte.
Jag har otroligt mycket i skolan och känner mig nästan bryta-ihop färdig. Inga prackar på oss massor, bara i so har jag två inlämningsarbeten på ca. 3-5 sidor, ett provpå i- och u-länder nästa vecka, ett "brev" jag måste skriva om ett U-land, samt ett prov på Europas länder och huvudstäder. Verkar som om hon tror vi bara har so, och inte andra ämnen som också medför läxor och prov.

Sen så har en mobil räkning på 1578 kr exakt, jag är skyldig mamma 450, Robert 300, pappa 200, micho en ny mob.. Om jag räknar bort Michos mob så är jag skyldig lite över 2500 kr. Jag har dessutom jobbat lite den här månaden, så hela min lön kommer gå till skulder och jag kommer inte ha någonting kvar, alls.

Imorn har jag spanska prov, som jag kommer få ig på, och ett nationellt matteprov jag måste göra. Senast på fredag måste jag lämna in 3 labbrapporter, en uppsats om halogener och göra ett läxförhör på "nått-jag-inte-ens-kan-stava-till."

JAG ORKAR INTE!
Känner det som att jag inte har koll på någonting, allt är "lummigt" liksom, och allt bara drar ihop sig som en stor tung klump i magen, och jag känner mig stressad och trött hela tiden och har en ständig huvudvärk som "gnager" bak i huvudet. Bara tre veckor kvar till den underbara, efterlängtade, soliga, avslappnande sommaren...

Fyfan vad det kommer bli underbart! USA, schlapp, sol, fester, full-hela-dagarna, glömma vinter och elände, bryggan mys, petra och alla andra i sommarstället, allt ska bli så jävla perfekt.
OCH SEN BLIRE FYRIS!
wiho

Inga kommentarer: