torsdag 25 oktober 2007

tors dag

Min blogg är död. Och jag me. Den här veckan var precis lika tung som jag sa att den skulle bli. Jag hade utvecklings samtal idag och det var iof helt ok men mina båda prov söööög kuk och mina uppsatser är dåliga för att jag är så trött. Dessutom ska jag jobba imorn. Och på Lördag. Och på Söndag. Sen är det looooov... Aldrig funnits ett bättre lagt lov än det här.

Jag ska bara fika på stan, ta det lugnt och ev. jobba ngn dag. Men bara ta det lugnt. Fett lätt;) *blink alma

Idag va ja på gymnasie mässan o kollade. De prackade på en typ två kg broschyrer från skolorna. Dem som lät mest intressant tyckte jag var kunskaps gymnasiet och forsmark natur.
Men ja venne. Fan, vill inte. Will miss ya babes...

Freja är här och hon är feeett goo, min lilla stumpa.

Nej nu ska jag ringa till älsklingen Andreas<3 älskar dejje

Lovar jag ska lägga upp bilder så fort jag orkat lägga in dem på datorn.

byee

Inga kommentarer: