söndag 14 oktober 2007

Härligt höstväder......

Åh underbara du. Vart hos Andreas hela dagen idag, det började med att han ringde och nyvaket sa "gomorron gumman". Det finns inget mer underbart än det att höra på morgonen när man precis vaknat. Han fick vara min väckarklocka för jag skulle komma mig upp och ta bussen 10.50. Jag har ju varken väckarklocka eller mob för tillfället. Hursomhelst så kom jag mig upp och tog faktiskt bussen 10.50. Sen gick jag tjugo minuter (asså det var ju på morgonen det här!!) och det var huuur gött som helst att krypa ner i en varm säng brevid honom och riktigt kura in sig. Sen kollade vi på The Holiday, jag grät och tycker den är en asbra film, Andreas typ sov... Men de va mysigt ändå. Jag fick ju äntligen som jag ville iallafall. :)

När jag skulle hem så stog jag o väntade på bussen. (Tar 18 till min hållplats jag ska till, så slipper jag gå i tjugo min som på morgonen, hade inte lust nu i spöregn. .) Den skulle komma 18.02 stod de, men den kom ju aldrig?? Jag stod där och frööös till 18.25 och vafan? DET ÄR JU FAN SÖNDAG... Kollade igen på skylten, jag hade ju kollat på vardagar, men på söndagar gick den 18.56. Min buss vid busshållplatsen jag skulle till, gick 18.40. Jag skulle ju inte hinna om jag inte sprang hela vägen! Så, jag sprang i spöregnet. Fuuuck. Jag hann, men det var på sekunden typ.

Nu sitter jag här och ska snart plugga lite. Matte och Fysik, mina favvoämnen.. -.-
Har missat proven så måste skriva om dom på onsdag..

Och eftersom det är söndag, så kommer veckans sammanfattning da.

Veckans....
-Höjdpunkt: Träffa Andreas. Och beskedet (säger man så??) att vi ska till Egypten.
-Bottennapp: Allt tjaffs.
-Person: Jossan. Du är så patetisk att jag skäms fan.
-Film: Klart The Holiday.
-Låt: "Diary of Jane"- Breaking Benjamin
-Café: Hugo´s
-Kommentar: "Ska ni hånglas?" av Frida (ett dagisbarn) när jag svarade på vad jag skulle göra sen när jag slutat för dagen på dagiset. (träffa andreas min pojkvän sa jag)
-Hemsida: www.gymnasieguiden.se -bra info för en som int har ngn aning om va den vill, (jag)
-Bästa inköp: Alla polkagrisar jag köpt av mig sj, som jag egentligen borde sälja till andra. Stöd klasskassan, köp en polkagris.. -.-
-Smink: inte smink riktigt, men mitt nagellack a lá dior
-Roligaste: hahahhaha, andreas din miiin...
-Tråkigaste: åka buss

Ciaao<3

Inga kommentarer: