fredag 26 oktober 2007

Fredag (försenat inlägg, skrivet på fredan men inte upplagt)

Freeeja min goos<3

Imorse försov jag mig som vanligt och gick ut me hunden alldeles för sent och kort. Stackars lilla Freja.. Men hon verkade glad ändå, så hon dör nog inte av det. Nyss kom vi hem efter en lite längre prommis och hon ligger och sover på min säng nu. Hon är goo.

Skolan var helt okej, alla var på bra humör för att det snart va lov. Vi skippade matten sista lektionen (som vi kommit överens med läraren). Skönt att ha en timme på stan att slappa på innan man börjar jobba tyckte jag. Vi åt och snackade lov.

Jobbet var helt okej, inga dryga kunder men mkt folk. Sprang en hel del, men hade mest kassan. Varför är det en massa danskar här nu?? Det kom flera stycken i olika omgångar.

Nu är jag helt slut och har lördag söndag o måndag att jobba. Sen ledig fram te Söndag som det verkar nu iallafall.

bye bejbs

Inga kommentarer: