söndag 28 oktober 2007

SoendAy


Ok, nu är det söndag och jag har jobbat heeela dan.
Klockan är 1, och jag kom hem vid halv tolv, Micho och jag snackade om lite grejjer från 21-23 typ, haha, så jag missade bussen. Micho du är underbar.
Pappa kom iallafall och hämtade mig och efter en timmes prommis med hunden, lite mat och en dusch sitter jag nu här i sängen och håller på att svimma av trötthet. Det var tungt och jättemycket att göra från tolv, ett tag trodde jag att jag skulle dö. Men jag lever, och från sju te nio var de inget att göra alls.

Grattis Julia och Cilla som fyllt år nu i helgen. <3

Imorn ska jag te tandläkaren, läskigt.

-Höjdpunkt: löönen (jag fick i fredags)
-Bottennapp:
-Person: Micho
-Film: Potatishandlaren, haha såg den på svenskan. Den är totalt värdelös.
-Låt: apologize- den är så fin... :)
-Café: Får bli Lions igen.
-Kommentar: "dom inte prata svergie", by allan.
-Hemsida: pass
-Bästa inköp: min ring..
-Smink: pass
-Roligaste: När Freja kom. (var det den här veckan förresten... a ja tror de)
-Tråkigaste: Att jag gör illa mig hela tiden.

Sov gott alla. Ring mig imorn Sara, jag kommer glömma.

Byeeee

Inga kommentarer: