måndag 8 oktober 2007

Back again

Emma och André pysslar


Dom somnade i mitt knäää :D

"jag är FEM år" visar André

Min ögonsten Hanna

Bamse puzzel- en klassiker

Ella den busungen
Fina Hedvig<3>

...och är väldigt glada här på dagis

Efter en oglömbar (haha) helg i Östervåla är jag hemma igen och pyser. Vi hade det skitkul och allt var ganska kaotiskt. Men myysiggt. Vickan körde braa och tog inte livet av oss andra i bilen, och den blev till sovplats lite senare men det behöver jag inte berätta ngt om.. :)

Idag var det dagis igen och jag hade det bra som vanligt, men det var kallt att vara ute. Hösten är verkligen här nu och jag går runt i både halsduk, vantar och mössa. När jag cyklade dit imorse höll jag på att dö. Sen så fick jag as ont i halsen när jag cyklade på som en jävla galning (var väldigt sen) och jag..
ansträngde mig som jag har ett så strängt förbud mot nu efter jag vart sjuk. Jag hade verkligen ONT och ska nog skippa cykeln imorn.

Ett tillägg är att jag åt massa frukt idag, jag känner mig duktig.

Och JAG ska träffa ANDREAS IMORN<3


Byee<3

Inga kommentarer: