söndag 21 oktober 2007

heej igen


Nu har det gått flera daagar sen sist jag bloggade. Så, vad har hänt?

Onsdag:
Inte mycket. skolan, efter det åkte jag till mormor och hälsade på. Jag hjälpte henne att städa- stryka gardiner, sätta upp dem, damma mattor, damsuga och moppa. Tänk vad man gör för sin lilla mormor. Efter det var det träning 20.30 och sen var det hem, äta och sängen- jag var helt slut.

Torsdag:
Ingen aning? Vafan gjorde jag i torsdags?
JO jusste, jag träffade ju Andreas. Han kom till Berga och fick se hur allt var där nu efter 2 år, och sen drog vi hem till honom. Åkte hem vid halv tio och somnade på bussen, fick gå 2 km extra. Great:)

Fredag:
Skoolan och prov, och efter det stan en stund med Sara. Vi skulle ta hem våra teknik arbeten (ska bygga en lägenhet och göra en "prototyp" haha för den.) och hade alltså en varsin stor kartong med massa grejjer i, kändes ganska fåningt för folk tittade.
Vi käkade en stund och snackade som vanligt om allt och inget.
Sen tog vi våra kartonger, sa hejdå och drog till våra bussar. Jag hade berättat för alla om hur sjuukt skön helg jag kommer ha, jag ska verkligen inte göra någonting alls, baara slappa. Den drömmen sprack redan innan jag kommit hem, Micho ringde och det innebar jobb på Lördag och Söndag. Fuuuck, men vad gör man inte för pengar?
Jusste, jag såg "blood diamond", se den! Den är så sorglig men fin, ganska blodig men ååh, jag grät. Som vanligt.

Lördag:
Jalla. Grattis Robert! Cilla och Julia kom förbi förresten, miss ya. Och Marina, min engelska lärare. När jag va hemma kom Petra och sov över.

Söndag: Idag!
Just nu är klockan tjugo i elva och om en timme ska jag åka te jobbet idag igen. Jag vill ju bara ligga kvar här i sängen och myyysa hela daan.


-Höjdpunkt: Löönen.
-Bottennapp: Att den var borta efter en dag typ.
-Person: Robert. Grattis till förlovningen!
-Film: "Blood diamond".
-Låt: "Burn Down The System"- Collie buddz ( blink* Petra ;)
-Café: Wayne´s Coffee
-Hemsida: http://www.jeans-online.pl/index.php
-Bästa inköp: mina skor.
-Smink: min nya mascara
-Roligaste: hmm.
-Tråkigaste: Gå i onödan.

Inga kommentarer: