tisdag 16 oktober 2007

Sista seglingen

Jag hade en tusenlapp (hade) idag.

Min dag började med att jag missade bussen och fick vänta i tjugo minuter extra. Komma försent 20 min me, men det var inte lika hemskt som 20 min oavbrutet frysande. Jag hade tagit alldeles för lite kläder och fick verkligen skylla mig själv. Väl på skolan hade jag mentorstid och vi snackade mest gymnasium. Senare vid 10 skulle vi ner till stan på bilden o gå på fotoutställning på Galleri London. Den var bra, inte så många bilder, men de va sorgliga, och vid halv tio var vi klara. Alma, Sara och jag tog en kaffe och slappade tills typ elva då vi tog bussen tebax och skulle ha lektion igen.

Efter lunchen hade vi segling, jag kan säga att jag inte var så jättesugen i början direkt.. Men vi hade det bra trots det kankse inte så soliga vädret, och blött blev det. Men det var faktiskt jättekul. Sista seglingen för terminen, lite sorgligt ändå.. Sara var kall och blöt från topp till tå, och jag har nog aldrig sett så blåa tår.. :) 9orna på bergaskolans seglingsprofil, oohyeaah!

Sen drog vi till Max och käkade och jag hällde ut sockerdricka över hela golvet. Stackare som jobbade där. Jag skulle blivit as arg om det var jag som jobbade.

Eftersom jag hade pengar så kom jag inte på någtot bättre sätt att spendera dom på än att köpa skor. Är lite osäker på dem jag köpte, men 8 dagars öppet köp har jag iallafall..
Kollade lite på kläder och sen träffade jag Vickan och Amanda. Hahha jusste vi såg Camilla och hennes små fjortis kompisar, och Vickan var dryyyg. Stackarna.
Tog bussen hem 18:35 och här är jag nu. Nyss ätit och ska plugga ikväll me.. Uak.

Och imorgon är det onsdag, vilket innebär prov och träning. Jajja..

@ fredag är det supersugen som gäller!

bye

Inga kommentarer: