onsdag 31 oktober 2007

Onsdaa


Idag har jag vart och jobbat, as usual. Men innan jag började så gick ja runt o kollade lite på jackor. Det slutade med att jag köpte en nu foundation, solpuder, en halsduk, godis, en ny bh, hårgrejjer och så la jag undan en jacka. Skor me för den delen.
Så imorron ska jag ev. köpa jackan och skorna jag la undan.

Jobbet gick bra, var ensam tjej idag, Stephanie fick gå tidigare. Hon blev glad.

När jag kom hem väntade nybakta bullar, vet inte om jag skrev de men degen som var iordning gjord på morgonen åt jag nästan upp, så har haft skitont i magen hela dagen:) Bulldeg är farligt gott.

Imorn ska det fikas, och hunden måste me.. Annars skulle hon va ensam heeela dan, asså från typ 12-20. Så hon får följa med istället.
Vi hade pusskalas idag, uak. Det värsta är att hon försöker komma in i näsan och in mellan läpparna.. Ok, en slick på kinden är väll en sak, men en hel jävla ansiktsrengöring är för mycket. Men hon är fett gooo. <3

Nu ska jag va me kvinnorna mina.

pussss

Inga kommentarer: