måndag 29 oktober 2007

Helu

Älskar er bejbs
Heej Petra *blink
Söt Niklas

Fan.

Idag hade jag tandläkartid vid 14.10. Vad händer? Jag försover mig och missar tiden. Jag måste alltså betala nu för att jag inte kom i tid, plus att jag inte har en ny tid förens i december! Nu måste jag ju gå runt och oroa mig för att gå till tandläkaren i två månader nästan.

Imorgon ska jag jobba, men börjar inte förens vid tre. Jag ska ner på stan och kolla på jackor, hittade en skiiit fin idag, plus en jättefin väst, men har inte riktigt de pengar båda kostade.. Tråkigt, men sånt är livet. Jag får väll smöra lite för pappa eller jobba ****** av mig.

Iallafall, efter att jag hade missat min tandläkartid så åkte jag hem till andreeaasss<3<3<3
Vi hade det braaa, och drog och käkade pizza vid Norby, gööött. PUSS på dej älskling, du är allt!
Och om du ser det här nu så går jag och lägger mig nu och ringer imorn ist, du var ju inte inne på msn o snackade lite me pappa o så, så det blev inte av att jag ringde. Hörs imorn, tänker på dig älsklii<3.

Jusste Niklas häromdagen, haha.. Han kommer vid halv två (på natten alltså), jag håller på med datorn. Han står vid dörren med täcke och kudde och säger "kan jag få sova hos diig". Han var mörkrädd och ville sova i mitt rum. Hahah, det fick han, och titta så söt han var (bilden) när han låg i mitt knä och hade somnat. Lillebror<3

Såg på en film nyss när jag var liten, asså vilken bruud.. AS KAXIG. Jag blev nästan irriterad på den tjejen som var på tvn, men det var ju jag? Skitkonstig känsla faktiskt. Sen hade lille Niklas, som var två då, och jag som var sju år pusskalas. Och vi var sååå söta. Ska lägga upp ngn bild när jag orkat lägga in på datan.

Jusste, när jag ändå snackar om bilder, min kamera funkar inte!! Den startar sig inte, även om batteri är laddat och bytt, minneskort i, allt som de ska vara. Skitkamera. Till skroten ska den.

Nu är jag så trött att jag knappt kan se. Goodnight <3

Inga kommentarer: