tisdag 9 oktober 2007

Andreas<3

Tisdag.

Tiden på dagis idag rullade på. Vi började morgonen med att (efter fruktstunden o samlingen då) måla stafli och prata lite om värdegrunden, hur man ska bete sig mot andra och när man är "is" (=dum/dålig mot ngn) eller "sol" som är motsatsen till is. Hahah. Sen fick man en rituppgift till, man skulle rita två katter, en stor och en liten.

Stina (en som jobbar där) och jag bara tog det lugnt, snackade och åt cookies och drack kaffe. Apropå kaffe, kaffet har blivit min energi nu och jag börjar nästan ta mig upp till mammas nivå inom kaffedrickande. Okej, inte riktigt, men jag känner sug av kaffe nu, vilket jag inte gjort tidigare.
Vid tre tog jag bussen in till stan och sprang på Viktor som jag inte träffat på länge. Det var kul att höra hur allt var med honom och hur allt funkade med Fyris och Indierna som de hade på besök. Allt lät ganska spårat. Jusste sen träffade jag Olivia också, när vi stötte på varann i Åhlens.

Sen tog jag bussen mot den jag sett fram emot att träffa hela dagen och längtat efter såå mkt. ANDREAS..
Du är mitt allt.

Nu ligger jag i sängen o ska sova. Fett trööttt, och ska ju orka med dagis imorn me..

Aja gödzii

1 kommentar:

Unknown sa...

NY City Jewelry offers fine AA+ and AAA Pearl Jewelry and Gold Designer Jewelry. Our pearl inventory comes straight from the pearl farms selected for us by our GIA jeweler. Prices are 60% to 80% less than retail. We also have beautiful porcelain handmade dolls. These dolls are duplicates of antique originals with magnificent detail.