lördag 13 oktober 2007

Lördagkväll

Du är för söt.

Petra o jag har haft det bäst, vi har kollat på "Little Fish" som iof väll va sådär, men sen har vi snackat o snackat och spelat gura och bara haft det allmänt bra. Hon har tipsat och tålmodigt lyssnat på mitt velande tjat om gymnasium, asså, jag vet verkligen inte vad jag ska välja! Blir så stressad, ska jag bo hemma o plugga i uppsala eller ska jag dra på ngt internat någonstans, ska jag ta någon speciell inriktning/profil eller bara enkel vanlig typ sam? Aah..

Imorron skulle jag fika me Petra, men de blev ändrade planer och ska dra te andreas istället.. Älskar dej mer än något annat i världen. Längtar något enormt efter dig. Därför har jag sökt upp en dikt och den är bara till dej Andreas. DU är min älskling.



Visst känner du min kärlek?


Du har en plats i mitt hjärta


Som ingen annan kan ta



När du känner en kärleksfull vind


Är det jag som smeker din tårfyllda kind



Jag ger dig mitt förtroende för att


jag vet att du kan bevara det


Jag ger dig min kärlek för att


jag vet att du vill behålla den



Överallt där du är


finns jag


Överallt där du går


Går jag


När du sätter dig


ligger jag i din famn


När du sover


Sover jag bredvid



När du känner saknad och sorg


Är det jag som


finns bredvid dig



Jag längtar också efter dig


Precis så stark som du längtar efter mig


Jag är kär i dig….



Jag älskar dej:) (Även om de inte va jag som skrev dikten)

Vi ses imorn. <3

Byee

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.