onsdag 10 oktober 2007

Egypten....










AAAH jag blir så trött på alla de här jävla pop-up fönstrerna som fuckar hela min dator.
Typ; "Grattis, du är den miljonte besökaren på den här hemsidan, du får en resa till Hawaii. Klicka bara här!" Eller "Become a member today" eller Get free Smiley´s ". Det tar fan tre sekunder o sen har jag typ 7 pop-up fönster över hela skärmen. Ok, inte riktigt, men det är drygt...

Jag tänker ringa nån smart person som kan fixa min dator, helt och hållet. Som bara tar bort skiten från den och gör så att den blir helt felfri (Jag vet att du kan älskling men du är för nyfiken på allt annat jag har på datorn så du koncentrerar dig inte tillräckligt :P.....men kanske ger jag dig ett försök hahah)

Dagis today var som alla andra dagar, roligt och så, men idag var jag tröttare. Haha, jag hade rast en halvtimme efter lunchen som vanligt o jag la mig i soffan och slappade. Plötsligt hör jag någon säga, Erika? Vakna vännen. Jag svarar med ett "ÖH".. och vänder på mig, tror att de är morgon. Men så ser jag Stina! Dagisfröken Stina. Plötsligt var jag klarvaken. Hon ba: "ja, du ser lite trött ut och så fnissar hon. Din rast var slut för en timme sen, men du, ta och lägg dig igen, bry dig inte om det. Vi väcker dig vid tre så får du gå hem sen gumman."
Ingen har någonsin väckt mig så snällt. Men fan va jag skämdes. Med en massa ursäkter och ord som " nej jag stannar en timme längre och det är klart att jag går upp nu" skyndade jag att sätta på mig ytterkläder och sen gå ut till barnen. Stina bara skrattade.
Och jag stannade en timme extra, faktiskt.

Jag kom hem och ringde veterinären för Lukas tänder, men fick inge svar. Jag kan säga att jag hatar telefonköer, som alla andra. Plötsligt kan man från plats 23 flyttas till plats 25, vaah?
Sen lägger man på.

Nu så är Petra här och vi är sjukt trötta båda två och ska lägga oss tidigt har vi bestämt. Hon har varit hurtig och tränat, jag får inte träna så jag har inte gjort det men jag har iallafall tagit hand om barn. Och det är som ett pass det me ibland. Sen ska jag börja på yoga med. Det känns nyttigt, så jag ska prova på det så småning om.

JUSSTE vi ska åka till egypten! Nu i jul ska vi va borta, o det ska bli så sköönt. Hotellet ligger i Sharm el Sheikh o heter Hotel Grand Rotana. Åh, det är så sött, ska blogga lite bilder.
Men det ska verkligen bli så hilma skönt, och kankse får man lite färg?

Halleluja.

Nu ska jag dra, Petra och Erika ska sova-
gödzi

Och VAFAN, ser ni mönster grejjen skiten som är under den här texten? Vad fan är det för FEL PÅ MIN BLOGG! Texten skiter sig också ibland som den gjort vid "back again" inlägget. Det går inte att ändra strl på den! suck.















Inga kommentarer: