fredag 12 oktober 2007

My Last day

Jag och Frida
Nelly gurglar smutsvatten
Min tiiiger


Neej sista dagen på dagiset mitt... Kommer fan sakna småttingarna, även om de bara var för mkt ibland.

Idag har vi mest geggat, asdåligt väder me regn. Och vad händer med en sandlåda när det regnar? Allt blir geggamojja! Och det är huur kul som helst, för barnen. Fy fan de va så jävla äckligt, har en så klockren bild när Nelly (vem fan döper sitt barn med ett typ hundnamn?) dricker vidrigt smutsigt vatten ur en spade.. UAK.

Jag gav en tigerteckning som t.o.m. JAG GJORT som blev BRA till min lilla Agnes. Asså jag älskar henne, jag ska adoptera henne fan. Ni ska få skåda mitt mästerverk.

Annars hände det inte så hemskt mycket, vi pysslade och ritade mest. Jag fick ett omdöme skrivet av min handledare Elisabet, och det var fan bra!

"Erika har på ett föredömligt sätt haft en god och positiv kontakt med barn/personal, tagit egna initiativ och och varit lyhörd och kreativ i barngruppen. "

Ganska bra kritik huh?? *proud*

Inga kommentarer: