söndag 25 november 2007

Tröttsam dag-

Nu är jag så fruktansvärt trött att jag håller på att dö. Jobbet idag har varit relativt lugnt, för lugnt rättare sagt, och det gör att man verkligen känner efter hur trött man är. Igår var det stressigt, riktigt stressigt, och då hinner man inte ens tänka, man har alltid något att göra. Men när det var som idag, att de kommer folk lite då och då, man kan ta det lugnt läänge och inte göra någonting, då blir man sjukt seg. Så jag sitter här i mjukisbyxor och en stoor mysig tröja och pyser.

Ett + var att snälla Gabi från ovan (o connor´s) skickade ner riktigt god maat till oss, en tallrik till varje som jobbade. Han blev ängel-förklarad och vi njöt av oxfilé och pommes med sås och vitlöks smör. Tack Gaaabi! :D

Fick skjuss hem av mammsen för Vickan den lilla @#£%&*¤$^ som skulle ha skjussat mig hade glömt att det kan vara halt ute nu, så hon kör på lite, slirar och parkerar snyggt i diket. Jävla klant. Det slutade med att hennes mamma fick komma med jeepen och "dra" upp henne.

Nån som vet ngt om Al Gore mer ingående förresten, inte bara att han gjort en film, mejla! Ska skriva ett arbete om honom och hans "fakta", skulle vara bra att ha någon som är lite mer insatt när det gäller honom.

Imorn får jag lööööööööööööön. Micho är tillbaka och allt blir som vanligt igen. :)

Nu ska jag duscha, hare gött bejbs. Puss

Inga kommentarer: