torsdag 8 november 2007

Allmänt babbel


Åååååh det är torsdag, om en dag är det heeelg!

Dagen har varit braa, allt va faktiskt helt ok. Sara pluttisen gick hem för hon hade ont i huvve, hoppas du blir bättre.. Vi hade ingen eng utan aas lång håltimme, från lunch, 12.20- 14.10. Jag blev fan våldtagen under som två timmarna, alla va tokiga, men vi hade kul. (Ta det inte på fel sätt nu, det jag menar är att vi hade det kul tillsammans allihopa och alla sprang runt o skrek. haha)

Sorgligt är att Maria Szabo ska sluta... Vem kommer göra de saker hon gör för oss istället? Det finns ingen som hon. Hon hjälper oss att få de betyg vi vill ha, måste vi få G så gör hon så att vi får extra uppg. man ska klara av. Vill man ha MVG ger hon också den hjälp vi behöver. Fan att hon ska va gravid nu.. Hon kunde ju ha väntat ett halvår iallafall så vi skulle hinna gå ut.. :(
Men lycka till med bebis och allt annat Maria, vi kommer sakna dig.

Något glatt istället. Efter den galna tiden i skolan åkte jag till min gooos. Sötare finns inte, jag kommer veerkligen att sakna dig. Kommer du ihåg då vi va på klinten? Naaaw söta minnen. Hur dåligt vi (iallafall jag) sov, och hur fin morgonen var? Ormen och alla fiskarna, haha ;) "En orm tar vår fisk". Tänker på alla fina stunder, och alla pengar jag måste lagt ner på buss för att komma till dig under nu 1 ½ års tid. Phuh, det måste vara många grejjer jag skulle kunnat köpa för de pengarn.. Men det har helt klart än så länge vart värt det<3 Du är ju min älskling så;) Och kärlek är ju såklart viktigare än typ.. jeans.
Älskar dej Andreas. Jag är bara diiiiiin.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag är sjuuukt trött.

NEJ JUSSTE. Är det ngn som har hööörluuurar??? Mina är SÖNDER! Jag gjorde en klassiker för mej, stängde bil-dörren med hörlurarna som hängandes utanför. Sen öppnar jag dörren och ser bara lite trådar kvar av mina älskade hörlurar.... Jag har inte pengar att köpa nya heller. Fuck. Tur i oturen, det är högtalare på mp3n så jag kan lyssna utan hörlurar. Men det är ju inte samma sak..

Aja. Sov gott hörni, pusspuss

Inga kommentarer: