lördag 17 november 2007

Huvudvärk och illamående Lördag.

Då var det Lördag. :)

Skönt med helg efter en jobbig vecka, men jag mår inge bra.. Har ont i huvvet o mår illa, så ngn fest blir de inte.. Tråkigt men sant.

Var tvungen o jobba igår, Micho ringde o ville ha hjälp snabbt, de hade fått en beställning på 25 pizzor. Fattar ni, 25 hela jävla pizzor!! Han var den ända som jobbade som kunde ta kassan, men samtidigt oxå den enda som kunde baka ordentliga pizzor. Han behövde en som stog i kassan helt enkelt. Och där står lilla jag med Michos stressiga röst i luren och tänker på om jag verkligen orkar jobba fredag. Men snäll som jag är så ställde jag upp och tänkte jag verkligen är värd min löneförhöjning. :)

Sen kom jag hem och var as grinig, trött, hungrig- sliten helt enkelt. Åt, bråkade, sov.

Nu idag har jag soovit, men vaknade som sagt upp med huvudvärk och illamående. Jag tror jag måste börja äta ordentligt nu på riktigt, sova mer o sluta stressa så mkt. Går ju snart in i väggen hahha. o.O

Nu ska jag bara ta det lugnt.
Ciao

Inga kommentarer: