torsdag 29 november 2007

jalla-kalabalik & dålig stämmning

Helt spårad dag.

Först missade jag bussen och pappa skjussade mig in heela vägen till skolan, han släppte inte bara av mig vid busshålls platsen så att jag fick vänta på nästa buss och halvt frysa ihjäl, som han brukar. (Eftersom det alltid är mitt fel att jag missar bussen för att jag jämt är så tröööött på morgonen).

Sen kom jag i tid till Slöjden, och fick massa beröm av Micke för min sköldpadda (haha som först var en hamster, no comments) som jag täljer. Ett framsteg är att jag inte skar mig en enda gång idag heller.

Sen så var alla riktigt trötta och sura av sig, mycket skitsnack idag och killarna tjaffsade me varann. Sen så blev jag riktigt trött på D****** röst och R******* tjat om hur hårt hennes liv är- kan de inte bara inse att de inte har ngt med oss att prata om? Ska alltid vara så jävla på. Dom ända som va på bra humör var Mansor och Daniel, men det är dom ju alltid.
Och Alin förståss, som har tatuerat sig. :D

Nej förresten, Alma och jag var glada vi me. Hahahaha, vi fick världens skrattanfall, jag hade så sjukt ont i magen efteråt och gick och fnissade lääänge. Kan nästan börja skratta igen nu när jag tänker på det.

Skulle jobbat idag men så blev det inte, men de hade haft en helvetesdag på Jalla.
Younes hade fel på hjärtat och fick ngt "anfall", skakade, var yr och höll sig över hjärtat och fick åka till akuten på direkten. Detta var mitt under lunchen, då det var som mest folk. Stephanie hade "låst bäckenben", Robert kraftig öroninflammation och Wishyar (hur fan stavar man?) hade nackspärr. De enda som var friska var Micho och Allan. Stackare, tycker synd om er alla. Speciellt Younes, hoppas det inte är något allvarligt! :(

Sen känns det skitkonstigt och jag är jätteledsen efter det som hände igår, men jag vet att jag måste klara det. Men allt känns bara så fruktansvärt tomt.

Men imorn är det Fredag, heeeelg.
Sara kommer och vi ska baara ta det lugnt, titta på film och ha de mysigt för ingen av oss orkar något annat. Min lilla gos. <3

Nu ska jag skriva fysiken en gång för alla, och lämna in den där förbannade novellen som skulle vart inne för x antal veckor sen.

Byyyyee alla

(tänker på dig)

Inga kommentarer: