måndag 5 november 2007

Comeback part 2

Såhär mycket snöade det!!
Morfar..

Titta noga!
Ska jag behålla dem eller inte?


Ok, jag har vart jättedålig på att uppdatera, jag vet.. Men har ba inte blivit av att blogga på senaste tin.. Fullt upp helt enkelt.

Som jag skrev sist, för typ en vecka sen, så skulle jag nästa dag fika me flikkorna. Vi hade de fint, fika på Lions och hunden skötte sig faktiskt bra. Vi skulle ta kort i sån här kortautomat, men den var trasig som vanligt så vi fick skita i de. Cilla o Sara drog te Sthlm o köpte extensions till Cilla, passade henne jättebra nu när dem är i satta. Julia och jag stannade kvar i Uppsala och käkade, Freja fick vara bunden utanför, och det var jääätte hemskt tyckte hon, så hon gnydde och skällde (skämde ut mig) heeela tiden tills vi kom ut till henne igen.

På fredagen drogs det till Östervåla me Vickan, och vi hade det kuuul. Då kom också årets första snö!! Vi var helt tokiga och sprang runt så gott vi kunde, och jag gjorde en fyihelvetes bra headshot. Ska lägga upp bilder på hur det såg ut.

Lördag, jobbade jag. Nej jag ljuger, jag var ju ledig. Det var ju allhelgona eller va de nu heter (?) och jag var med släkten, middag och lite besök vid morfars grav, han dog för exakt ett år sedan.. Älskar dej morfar

Iallafall efter skolan så åkte jag till Andreas<3<3<3<3<3<3
Bara bara bara baaara min gos. Vi schlappade bara och jag hade det jättebra älskling.
Du är mitt allt. (och du ska få en polka gris.)
PUSS PÅ MUN.

Jag har lite beslutsångest också, så ni ska få hjälpa mig.
Ska jag, eller ska jag inte köpa skorna som är på bilden???
Vita Timberland, 1 4oo kr.

To buy or not to buy. Thats the question.

Nu ska jag sova. Sov två timmar igår natt så jag är sjukt trött.
Ciao<3

Inga kommentarer: