fredag 23 november 2007

Fredags kväll (med Petra)

Oooorkar inte. Petra kom nyss oanmäld och ska ha mat, rum och säng. Jävla bäbis. Jag ska ju jobba imorn! Kommer gå upp nio (!) en lördag (!!) och få skjuss av min granne Perra (!!!) till Jalla för att mamma och pappa är borta på kryssning, och han skulle ändå in till stan samma tid som jag, så jag bad om snålskjuss lite snällt. Nu ikväll har jag varit i Nyby.

Orkar inte skriva detaljerat vad som hänt under de senste dagarna, men lite kort sammanfattning: jag brutit tummen, sara tagit hål i örat, LP kom till skolan<3, jag har varit luspank heeela veckan, jobbade torsdag, praoeleven blev kickad, jag har fått löneförhöjning, Vickan har fått en fuul buckla på bilen, mamma har fyllt år, jag skippade provet ännu en gång och lämnade inte in min fysik uppsats idag, jag har försovit mig varje dag hela veckan, jag och alma har varit livrädda för budskap i vissa låtar, vi har vart inne på en skiiitskum o läskig sida på internet och jag fick VG+ på min teknik redovisning och VG på mitt fysikprov. (chockad när det gäller båda betygen.)

Nu orkar jag inte mer, klara dig själv Petra din %#&@$£{[}]$€@$(#)/?!#¤)..

God night

Inga kommentarer: