lördag 24 november 2007

brandman?


Hur ställer man om tiden på dom här bloggarna egentligen? Igår skrev jag vid kanske ett på natten, och tiden är typ 15? Nu är klockan 04.00 och jag slår vad om att det kommer stå att kl. e 13 eller ngt. Nån som vet? Tipsa gärna.

Idag har jag jobbat. Asså, det har varit så SJUKT mkt folk. Heeelt proppat, det var en huuur lång kö som helst, folk som inte kände varann fick ändå sitta vid samma bord då de inte skulle få plats annars, alla var typ lite små-jul-stressade, och där stod jag med min brutna tumme och skulle ta emot typ tusen kunder. Kan ärligt säga, vi satt inte en sekund förens kl. var 17.oo.
GRATTIS ROBERT TILL FÖRLOVNINGEN!!

Men nu tänker jag inte snacka Jalla mer.
Man har gjort en undersökning igen nu i Sverige om det sexigaste manliga yrket, och det är fortfarande brandman. Typ 89% av Sveriges alla kvinnor vill ha en man som:
- är brandman
- kan laga mat
- är lagomt rakad
- har bra inkomst
- gillar barn
- har lite hår på bröstet
- gillar att shoppa.

Nu har ni lite att tänka på grabbar.

Byeee

Inga kommentarer: