söndag 18 november 2007

Söndag på Jalla

Söndag.

Vaknade 09.47, min buss gick 09.50- min vanliga tur alltså.
Jag hade stängt av larmet i sömnen- min vanliga vana alltså.
Jag sprang osminkad, stressad och utan frukost i magen- allt som vanligt alltså.
Slutsats: En helt vanlig morgon för Erika.

Jag hann iallafall med bussen och kom till Jalla kl. 12. Relativt lugn dag, men ganska mkt mellan 12-16. Micho och jag har aldrig skrattat så mkt som vi gjorde mellan 19-21, vi var helt spårade. Micho skrämde stackars Allan minst hundra ggr och tänk er, han är t.o.m. mer lättskrämd än mig!! Han skrek rätt ut (väldigt högt) och jag blev rädd av ljudet och skrek jag me. Det där höll vi på med i typ två timmar o tillslut skrattade vi så mkt att alla höll på att kissa på sig. Kan inte återberätta, asså det låter inte kul nu när jag skriver det, man måste vart där när det hände och känna stämmningen liksom. Haha, fnissar nu när jag bara tänker på det...

Annars har jag ingenting att berätta om riktigt, jag har beställt en parfym till andreas för 400, luktar skiiiitgott. Asså nästan så att man blir kåt av den. Stephanie ska fixa:).

Sen missade jag bussen och Micho blev orolig. (som alltid) Han bad mig ringa så fort jag satte mig på bussen (skulle ta en senare) och ville att jag skulle komma till Jalla istället för att vänta på stationen. Haha, han är värre än pappa. :)
Micho du är min bror<3.

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar Andreas, vi ska träffas imorn innan min träning. Punkt slut. Annars blir jag galen.
Du är min sötnos. Bara min.
Lycka till på GUC imorn.
puuuuuusssssss älskling

O Sverige förlorade matchen. Tänka sig.

puss på er

Inga kommentarer: