torsdag 15 november 2007

Skoola

Va på Fyris idag o det var bara såå jävla bra. Skitsugen på att gå där nu. Från 90 elver till 1500, det är sjuukt. Vi kommer träffa nya personer varje dag ju som vi aldrig sett förut.
Venne om jag pallar natur, men det finns ju öppen ingång. Fett braa. Alma o jag var helt uppspelta hahaha. Jusste Amina o Hanna ska gå där me. :)

Annars låter Forsmark liite kul, men det är väll mest för att man bor me massa andra och har fri tillgång till idrottshallar, lokaler för fester, baracker med tv så man kan ha filmkväll o så..
Och Kunskapsgymnasiet ska jag kolla på nu nästa vecka.

Känns så skööönt att veta nu ungefär vad jag vill, men kan säga att det ärligt lutar mot Fyris. <3
Där går ju kusinerna, och Joel och Hanna och alla de där. Myyys.

Hinner inte blogga mer idag, måste göra klart den här jävla tekniklägenhets uppgiften. Har redovisning och Matteprov imorn.

GRATTIS ANDREAS TILL GUC!<3<3<3<3 Jätte glad för din skull :D

Nu ska jag plugga.. igen.
Men efter det har jag klart allting. Så nu ska det bli skönt me heeelg.
Jobb fredag, stort draag på Lördag och söndag jobb igen.

puss påeeer

Inga kommentarer: