tisdag 6 november 2007

Tisdag.

Idag har jag haft riktigt roligt. Venne riktigt varför, men det har bara vart en bra dag.

Jag tappade inte mina nycklar en enda gång under dagen, jag kom i tid till alla mina lektioner, och jusste JAG FICK G PÅ MITT SPANSKA PROV. Sen kom jag undan att bli spöad med allt för mkt färg på bilden, Maria (världens bästa) var skit schysst med fysiken, vi satt bara o kollade på film under engelskan och det skrattades och "busades" mycket hela dagen. Vi hade segling och fick sluta 2. Där kollade vi också bara på film. SKööööönt.

Och jag har nog sagt det dummaste jag ngnsin sagt idag, riktigt blåsta grejjer heela dagen. Idag har alla skrattat åt mig, inte med mig.

Efter plugg hängdes det på Max i typ två timmar, som btw ska läggas ner nu i år eftersom det är den enda Max restaurangen i Sverige som går med förlust. (känn er skyldiga, jag nämner inga namn)

Nu ska jag plugga. Har svenska novell, praoarbete, Fysik omprov, matte och teknik som jag ska göra. Fitt pluggeri.

Jusste ska börja med veckans fråga.

puss påer

Inga kommentarer: