måndag 12 november 2007

måndags glädje.

haha veet jag ser cp ut.


Skit trött efter helgens alla timmar jobb, pallade inte dagen, utan gick på en lektion och drog sen hem till andreas. Han var "magsjuk" och jag "hade mensvärk". Dessutom hade jag en extra bra lögn, vi skulle te fyrishov idag o träna livräddning på gympan, men jag ville ju inte eftersom jag hade "mens" och då var det helt ok, vi kvinnor emellan liksom, min mentor var vääldigt förstående. Imorron ska jag kasta en stol på Birgitta o skylla på pms. ;)

Iallafall, jag och Andreas va tsm från typ halv tio till halv fyra, myys. Jag blev kittlade tills jag verkligen höll på att få panik, asså ni vet man skrattar och skrattar och skrattar tills det inte finns ngt luft kvar men man kan inte sluta eftersom ngn kittlar en. Ursh, kul men läskigt.
Vi åt mackor och drack juice, men jag fick inte popcorn. Jag skulle gett dig! :D

Åh finns så många fina stunder jag vill uppleva igen hjärtat. Ta mig till Klinten, ta mig till bryggan där vid er, ta mig till bänken vi låg och skrattade på och jag lät som en gubbe, och din genväg till fyrishooov. SAAKNAR. Älskar dej, Andreas Alm Hansell.

Sen idag åkte jag till fyrishov, efter att ha köpt min jacka. Den e skiiit skön o varm. Älsk<3
Jag var alldeles för trött för att träna så fick stjuss hem efter Niklas träning av mamma.

Niklas försöker lära sig : " tss tss chica chica puss *blink ahh " remsan. Nu fattar ni ingenting men den e grym när man kan den. Man gör olika ljud med munnen till " hit snap clap".

Nu sitter jag o har engelska prov imorn, har inte tränat men däremot gjort teknik.

Nu ska jag soooova. Godnight

Inga kommentarer: