torsdag 20 mars 2008

Teknik

Hej igen, har snott mig en dator här på tekniken, så passar på att blogga lite.

Solen skiner som aldrig förr ute, alla bara går runt och ler, det är sjukt vad solen ändrar ens humör. Den räddar ens dag fan, allt känns bara så mycket lättare.

Sara jag kan inte öppna ditt "docx" dokument, ska försöka konvertera den men än så länge har det inte funkat. Försök skicka en ggn till! <3

Blir jobb efter skolan idag, med Micho. Michelin ska ta med sig en klänning som jag ska prova till bröllopet, så det ska bli spännande. Hon sa att den var jättefin. Dessutom skulle jag kunna låna skor till då också, så slipper jag köpa det iallfall!

Älskar dig Andreas, längtar tills imorn! Baara vi två en heel dag<3<3<3
PUSS PÅ DIG.

Nej nu ska jag väll ta och plugga lite.

Bye

Inga kommentarer: