lördag 8 mars 2008

sömntuta


Saknar er och allt vi gjorde, den sommaren!

Hej,

haha hade gjort mig i ordning, käkat och var i princip helt klar då jag la mig på sängen och skulle bara kolla och svara på ett sms. NU vaknar jag, och har sovit i flera timmar!! FAN haha.
Så så mycket blev det av min lördagskväll/natt.
Missade samtal från bl.a. Alma, Andreas, Petra och Linda.. Förlåt!

Igår hängdes det på bryggan med vattenpipa och vårkänslor, längtar ngt otroligt till sommaren. Sen åkte jag till min älskade älskade Andreas, du kommer alltid värderas högst av allt hjärtat.
Älskar dig mest av allt.

Ännu senare på kvällen blev det ännu mer vattenpipa, lite smått grillande och allmänt mysigt.
Tack för skjutsen hem!

Måste bara nämna att du är världens gulligaste Alma, finns alltid för dig!
Tack för ditt jättesöta sms idag, du betyder.

Inga kommentarer: