söndag 30 mars 2008

Hej

Hejsan,

har teknik och gör verkligen ingenting. Vi håller på med ett designprojekt typ, men ingen kan göra något under lektionerna eftersom det ska göras hemma, så det är bara att vara här och vänta ut tiden typ.

Försökte blogga igår men det blev något fel på inlägget, så kunde inte "sända iväg det".
Men kan berätta nu istället.

Det blev ingen fest trots Petras bedjanden, jag åkte istället hem till Andreas och sov där. Vi hade det jättemysigt verkligen, allt var bara så perfekt. Vid fyratiden gick jag och la mig, Andreas stannade uppe lite till. Kändes som det gått tio minuter då väckarklockan ringde kl. 10.

OCH GISSA VAD ANDREAS HADE GJORT! FRUKOST PÅ SÄNGEN!!
Hur söööt får man vara? Du är perfekt Andreas, utan tvekan.

Så jag åt min goda frukost, och halvsov lite till men tillslut var jag ju tvungen att gå upp.. Dessutom ställdes det ju om till sommartid igår så allt blev ju en timme tidigare, vilket inte riktigt hjälpte. Stannade kvar lite längre hos honom vilket gjorde att jag kom 40 minuter försent till Jalla, men sånt är livet.

På jobbet var det ganska tungt. Det var mycket att göra och jag var ju hur trött som helst. Men med ett leende på läpparna hahah klarade jag det väl ok iallafall. Hade nästan bara trevliga kunder, det var bara en tjurgubbe som tyckte att maten tog för lång tid (3 min, ibland kan man ju undra hur de tänker) så det var skönt. Skämtade och skrattade mig i princip igenom dagen. Det behövs då det är tidbyte och söndag, och sista dagen på lovet...

Så det var gårdagen.

Nu är jag iallafall i skolan igen. Inte så pepp.

Inga kommentarer: