onsdag 19 mars 2008

EA


Sitter på EA:n (eget arbete) och kollar upp fakta om svordomar.. Visste ni att om någon kallar er jävla hora till exempel så betraktas det som ofredande, och du kan anmäla händelsen och få den som sa det bötfälld, och på flera tusen. Jag som säger fitta i varje mening känns de som? Så anmäler någon mig och jag blir plötsligt 5000 spänn fattigare.. Shit haha.


Jag ringde och snackade med polisens presstalesman (åhåja) och han berättade det här för mig. Jag blev ställd.


Dagen har än så länge bara varit bra, trodde som många andra att vi hade sovmorgon för att det inte var någon musik, men tydligen inte. Skolk på Erika alltså.


Nu ska jag snart dra och käka lunch, det är snack om att jag och Petra ska luncha tillsammans på Cupido men jag vet inte hur det blir med det. Ska slå en pling till henne snart.


Annars så får ni ha en så bra dag, själv ska jag till älsklingen efter skolan. Saknat dig Andreas<3


byee

Inga kommentarer: