fredag 28 mars 2008

sjukis

Hej hej,

dagen har varit helt okej, åkte till Andreas vid ett tiden och vi bara myste. Han är också sjuk, så jag köpte lite mint-te och chocklad och tillsammans försökte vi väl på nått sätt bli friskare. Sen somnade jag på soffan, Andreas gjorde mat och väckte mig som bara han kan göra med en puss, söööötast. Vi tittade senare på film litegrann som vanligt (andreas har typ en miljon) och sen gjorde vi inte så mycket mer. Bara tog det lugnt, helt enkelt.

Vid halv sju åkte jag därifrån, drog ner på stan och köpte ännu mer te. Jag skulle ta bussen hem men den skulle inte gå förens sent så jag sprang in till jalla och var lite social där.

Senare påväg till bussen stötte jag på både Saman, Mansor, Zevin och Samja, och hela den högen alltså. Men jag skulle ju hem så det blev bara ett snabbt hejande.

Nu är jag hemma, har skitont i halsen och vill bara verkligen bli frisk. Ska ju jobba på Söndag, och ev. imorn eftermiddag. Ifall jag blir bättre är det också fest i Vacksala.

Men men, vi får se hur det blir och vad jag orkar.

Ciao

Inga kommentarer: