onsdag 12 mars 2008

onsdag.


Så vare onsdag.

Började med att vi inte hade någon musik så jag var i skolan en timme för tidigt. Jag låg och sov i uppehållsrummet och skrev inte svenska provet, ajjabajja. Det får bli på onsdag.
Sen hade vi EA och sen jäättelång lunch. Jag hade tänkt att åka förbi älsklingen ett tag men när jag planerade lite nogrannare kom jag på att jag inte skulle hinna. Fan.

Efter lunch var det idrott och spanska. Mitt resultat på provet var IG, men jag hatar horspanskan. Sen var det prov i kemi, och det gick bra.

Jag åkte direkt till Andreas och var där tills typ halv tolv, sen tog jag en taxi hem och var tvungen att prata spådomar med nån konstig taxichaufför. Dessutom verkade han sämst, han skulle gissa min ålder och "spådde fram" 22. Jävla sopa haha.

Nu är jag trötttrötttrött och ska sova.

Natti!

Inga kommentarer: