måndag 10 mars 2008

mormor

Phuh, kom nyss hem från mormor, har hjälp till med flytten, vilket innedär massa städning. Har på riktigt lyft typ 300 kartonger, minst.

Dagen har varit helt okej, allt har rullat på. Hatar iof måndagar men det gick.. Efter skolan skulle jag åka direkt hem för att sedan tillsammans med mamma dra till mormor och hjälpa till ännu mer, men jag missade bussen och var tvungen att vänta en timme till! (hatar lantisbussar)
Jag gick till Jalla och var social med Micho, han var på glatt humör som vanligt. Sen kom någon snubbe som jag helt glömt bort namnet på som hade varit med i big brother, han var trevlig. Sen kom också världens finaste, Andreas, och följde mig till bussen lite senare. Älskar dig!

Kikade in på Odd molly en liten stund och hittade den tex den här klänningen. Jättegullig tycker jag, men den är lite för typ... lila känns det som.

aja nu ska jag sova.

Godnatt alla

(älskar dig mer än allt ANDREAS A** H******)<3<3<3

Inga kommentarer: