söndag 16 mars 2008

<3<3

Hej,

kändes som det var jättelängesen jag skrev något ordentligt, kanske inbillar jag mig bara, men det känns som så.

Helgen har varit bra, slaggade hos Andreas igår och hade lite allmän myskväll med bla. massa aladin hjärtan (de är ju så galet goda!) Sen tittade vi på en inte lika mysig skräckis. Älskar dig Andreas, du är finast!

Idag har jag jobbat, fick springa iväg lite under lunchen och köpa lite presenter till Niklas som fyller 11 (!!!) imorn. Han börjar ju bli stor nu. Köpte hursomhelst två tröjor åt honom, kanske inte världens roligaste presenter för en kille som bara skitar ner dom, men han ska få lite skivor också av mig som han vill ha. Dessutom, ska han få en tv av mamma och pappa så han borde inte gnälla.

Jobbet iallafall gick bra, Michelin och jag jobbade för en gångs skull tillsammans, lika kul som vanligt. Hon har visat mig klänningen hon ska ha på bröllopet, alltså HERREGUD vad den är snygg. Jag skulle aldrig våga en ha på mig något så uppklätt, men alltså den är så fruktansvärt fin, speciellt ryggen. Början bli nervös nu, även om det är långt kvar. Den 28 juni..

Fick även sluta tidigare, vid 4, för det var knappt något folk på stan. Så då drog jag hem till Petra, vi slappade bara i soffan med filt och te, tittade på nån ganska dålig film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men det var kul att träffas. Saknat dig gumman.

Känns som jag aldrig har tid för något längre, jag vet inte riktigt vad jag gör. Umgås jag med Andreas så känns det ändå som att vi träffas sällan, jag saknar Niklas, vi har inte träffats på hela den här veckan för han har sovit när jag varit hemma, och Petra och alla känns det som att jag träffar jättesällan. Vet inte vart all tid tar vägen.

Imorn ska jag iallafall se till att ta mig tid för Niklas. Vi ska ha en syster/lillebror eftermiddag på stan. Jag ska åka och hämta honom från Ramsta och sen ska vi åka till stan och käka. Han ska få peka ut något han vill ha och sen ska vi gå och klippa honom (mest jag som tvingar honom) och sen ska vi gå på bio. Känns som det var evigheter sen han och jag gjorde något.

Måste bara säga tack till er alla vänner som verkligen ställer upp och bryr er. Ni gör mig lycklig, hoppas ni vet att ni betyder så enormt mycket. TACK för att ni alltid finns! Förlåt för att jag inte har "haft tid" så ofta den senaste tiden, det ska bli ändring på det. Ni är alla underbara.

Nu ska jag slå en pling till Andreas och bara påminna honom att han betyder allt för mig, och säga gonatt. Andreas, jag älskar dig. ♥ Du är den som alltid prioriteras först.

(haha gud vilket känslosamt inlägg det blev efter ett tag.)

Natti!

Inga kommentarer: