tisdag 26 februari 2008

tralallala

Hej,

tack så jättemycket till er alla för alla hälsningar och presenter igår. <3
Måste bara säga att jag uppskattar er alla otroligt mycket, ni är helt fantastiska.

Seg dag idag, bara jobbiga lektioner och skavsår..
Skulle egentligen med Sara idag men mamma ringde och sa att jag var tvungen att hjälpa henne bära grejjer till mormor som tydligen flyttade idag och inte nästa vecka som det var planerat.

That's life.

Nu ska jag sova, skrivit eng uppsatsen nyss och kom på att vi har ju fan musikprov imorrn! Jävla vecka, har 2 matteprov (ett av dem omprov) so prov (omprov) och musikprov nu också tydligen. Nästa vecka har jag spanska prov också. pallar verkligen inte. Men måste.

Dessutom, stinker mitt rum hasch. Och vettefan varför.

Imorn är det o'connors med Micho, det är nån företags fest för vissa företag som sponsrat ett speciellt kuponghäfte. Ska bli kul, men vad ska jag ha på mig?? Inte för fint, men inte för slappt.. Svårt.

Saknar dig andreas!! En hel veecka till..
Tänker på dig hela tin.. Älskar diiiig

bye bejbs

Inga kommentarer: