torsdag 28 februari 2008

Thursday

Ligger i sängen och typ småsover efter en ganska påfrestande dag faktiskt. Det känns iallafall som så.. Bara vart tråkiga lektioner, Inga hade värre pms än vanligt, jag struntade i matteprovet och jag känner mig stressad men vet inte av vad. Dock kom det lite sol under dagen, så vi passade på att sitta ute och ha det skönt i det soliga, men kalla, vårvädret.

Efter skolan hängde jag och Alma en kortis, sen var det jobb för min del. (Almas hår ordnade sig förresten efter frissan, nu är det röd/brunt och är skitfint!) Det var kul som vanligt på Jalla och allt flöt på. Imorn jobbar jag också. Påminn mig om att jag måste hämta ut mina skor som jag klackat om förresten!

Måste bara dessutom säga att jag stickar en lovikavante (heter det så?) på slöjden. Känner mig jätteduktig.

Nej nu ska jag lägga mig.

Godnatt

Inga kommentarer: