torsdag 7 februari 2008

Mumiens återkomst

Guud vad längesen det var sen sist. Saknat mig bloggande ju.. :)

Har hänt massor under den senaste tiden, mer än vad jag orkar förklara.

Men ett exempel är tex min tabbe jag gjorde idag. Faan. Vi hade nationellt prov på 160 min, svenska del C. Man fick ett skrivhäfte, och där fanns det fyra olika korta texter med uppgifter, men man skulle välja en att skriva om. Det första och det som står längst upp på sidan är att man ska välja en av texterna att skriva om. Men vaaad gör Erika?
Jo, jag läser inte längst upp på sidan utan går direkt på uppgifterna, och missar detta.
Alltså, jag skriver om ALLA uppgifterna, fyra sidor per uppgift. Det var fyra uppgifter, så sammanlagt skrev jag 16 sidor!!!!! Alltså, det är verkligen bara mig sånt där händer.
Dessutom, så skrev jag först en uppgigft på fyra sidor, men så ångrar jag mig, slänger den och gör en ny istället. Så egentligen skrev jag 20 sidor alltså.
Aldrig mer nationella prov. Någonsin.

Max var dessutom hög efter lunchen haha så han trodde påskägg pratade med honom.

Efter skolan gick jag och jobbade.

Nu ska jag sova men berättar mer om hur det varit den sista tiden imorgon eller nått.

Imorron ska jag sova över hos Andreas!! :D Saknar honom<3

Godnatt.

Inga kommentarer: