måndag 11 februari 2008

Tattoo

Hejsan,

skolan idag som vanligt. Så jävla härligt väder! Alla stack ut på matten och räknade ute, allt var spårat, musik spelades och allt var bara så vååår. Alla gick som på moln efteråt, snart är det sommar!!!

Vi hade "balmöte" idag och ska hyra lokal för eftersläpp någonstans, ekeby är på tal. Ska väll bli helt ok om allt blir som planerat.

Zevin fyller år på onsdag och har hyrt lokal på lördag, faaaaaan att jag missar det, ska ju till fjällen... Ska prata med henne om att boka nån annan gång istället.

Nån hade en whiteboardpenna och alla började klottra på varann, och vi insåg att jag hade ett sjukt sinne för att tatuera hahah. Så gryyyyma jag gjorde, ska blogga bilderna när jag får dem skickade till mig. Miami Ink nästa hahah.

Nu ska jag leta efter batteriet, igen.. Låt mitt horoskåp stämma, låt mig få ordning på det här..

FISKARNA

19/2-20/3

Måndagen handlar om ekonomi, bostad och tidsplanering. Du får ordning på flera saker som har krånglat.


Bye

Tänker på dig Alma, finns alltid för dig. <3

Inga kommentarer: